Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[S2] skoda 2010 - jak wyłączyć ESP ....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    może jak by wywalić bezpiecznik to by nie było błędu na kompie :?

    Komentarz


    • #27
      a tu macie linka do strony z dodatkiem do instrukcji z 2009 w którym jest napisane że ESP nie da się wyłączyć szkoda że po czesku ale da się zrozumieć
      Link

      Komentarz


      • #28
        rafik11,

        Zamieszczone przez rafik11
        Co i tak nie zmienia faktu ze w 2010 ESP nie da się wyłączyć
        żeby całkowicie wyłaczyć trzeba wyjąć bezpiecznik

        poza tym zauwazyłem, że ja u siebie mam jeszcze jakis dodatkowy system który dohamowuje koła w zakretach
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • #29
          piotrek_gdy, może to: ESBS elektroniczna stabilizacja podczas hamowania – system, który działa w taki sposób, aby hamujący z zakręcie samochód zachował swój tor jazdy.
          mkII 20VT (600h worked)
          Roooooomster

          Komentarz


          • #30
            blind_walker, sprawdziłem - XDS :idea:
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz


            • #31
              piotrek_gdy, niedługo producenci pogubią się w tych systemach.

              [ Dodano: Sob 04 Gru, 10 23:48 ]
              A co z EDS? Bo to chyba to samo- elektroniczna szpera.
              mkII 20VT (600h worked)
              Roooooomster

              Komentarz


              • #32
                piramida masz zadanie i sprawdź jak to jest u Ciebie, najlepiej dzisiaj

                no juz sie dzisiaj rozpędzam :P jutro rano jade w skałki na łojenie to sprawdze przy wiekszej prędkosci, ostatnio mam po drodze opuszczoną pętle autobusową i na wył esp na ręcznym całkiem przyjemnie bokiem sie chodzi trzeba sprawdzić przy większych prędkosciach jak to jest z tym 100% esp off :roll:
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz


                • #33
                  piramida, tylko bez ręcznego jak będziesz testował :P

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez abstinent
                    piramida, tylko bez ręcznego jak będziesz testował :P
                    damy rade :wink:
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez blind_walker
                      piotrek_gdy, może to: ESBS elektroniczna stabilizacja podczas hamowania – system, który działa w taki sposób, aby hamujący z zakręcie samochód zachował swój tor jazdy.
                      Dokładnie. System odbierający całą przyjemność z lecenia bokiem. A szkoda, bo od razu po wejściu z ręcznego blokuje przednie koła i trzeba się bardzo wysilić żeby jakkolwiek pobawić się bokami. (Naciągnąłem sobie przez to dzisiaj mięsień w prawej ręce...)

                      Komentarz


                      • #36
                        po wielu długich rozmowach z róznymi werdykt: jeśli sterownik EDC-17 ESP systemowo i bezpiecznie nie da się wyłączyć!!
                        Jest za dużo wzajemnie powiązanych systemów łacznie z czujnikami położenia kierownicy, czyjnikami grawitacyjnymi w słupkach itp .
                        Ludzie dbający o szeroko pojęte bezpieczenstwo na drogach wsadzili swoje paluchy tak głęboko , że należy się do tych systemów przyzwyczaić !!
                        Czasami wydaje się , że ESP nie ingeruje, a dlatego , że na bardziej śliskich nawierzchniach są za małe przeciążenia grawitacyjne.
                        NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
                        Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
                        Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
                        171 KM ; 402 Nm obr/min
                        Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X